söndag 16 augusti 2009

Regnet öser ner idag!

Hej igen!
Regnet öser fortfarande ner utanför, så idag får det bli en inne mys dag. Vilket passar mig perfekt. Trollen sover och jag sitter och slappar. Man blir som lite trött när man kliver upp halv sex :)

När trollen vaknar tror jag att vi ska åka in till stan till mina föräldrar så vi får träffa min stora syster och hennes andre hälft som flyger tillbaka till Göteborg idag. Känns som denna höst är ganska fullspäckad så nån resa till Göteborg lär vi inte hinna med förrän till våren.

Magnus är i nya huset och håller på att fixa till vårat blivande sovrum som jag skrev om i morse. Det är ett ganska litet hus så på övervåningen är det bara två rum, varav ett var ett gammalt kök som Magnus nu gör om till sovrum till oss, och sen ett stort rum som barnen tills vidare får dela på. Lekrum kommer att finnas på nederplan precis som vi har det nu så dom behöver juh bara varsin sovhörna uppe nu medan dom är så små.

Nej kanske man skulle ta och passa på att göra lite nytta medan dom små sover.

Kram//Pillan


1 kommentar:

  1. Hej! Hoppas du förstår attinget av det negativa i mitt inlgg var riktat mot dig! Ses på tors.

    SvaraRadera