söndag 16 augusti 2009

Oväder!

God kväll!
Vilket oväder vi har fått, det stormar och regnet öser ner. Nästan lite små mysigt då man kan elda i kaminen vilket vi nästan inte gjort på hela sommaren, mysfaktorn försvinner liksom när det är ljust ute.

Två trötta troll är badade och sover nu som stockar så jag och min bättre hälft har intagit soffläge och det lär inte hända mer än så idag. Har fått en enorm värk i kroppen som gör att jag är så fruktansvärt trött hela tiden. Att jag vet att det står en massa möbler i garaget som väntar på att jag ska komma och måla dom gör inte saken bättre.

Imorgon är en ny vecka och sista veckan för mig som jag är ledig, sen börjar jobbet och slitet igen. Men men inte så mycket att göra åt, bara att längta till jul då jag förhoppningsvis får vara ledig lite grann igen :)

Nej nu ska jag lägga mig ner och vänta på M som gör varma mackor, Mumma ;)

Trevlig kväll!

Kram//Pillan


1 kommentar:

  1. Vad jobbigt att ha värk i kroppen!!!
    Ta och vila du, möblerna försvinner juh ingenstans.
    Hoppas du får en bra sista semestervecka fylld med sol=)
    Kram

    SvaraRadera