tisdag 17 februari 2009

Nattbloggning!


Klockan närmar sig midnatt, min älskade son ligger brevid mig och hostar. Tycker så synd om honom.
Själv så kan jag inte komma till ro förrän han somnat in ordentligt... Nu börjar Liv hosta också hör jag... Stackars trollen... Det värker i mammahjärtat när dom är sjuka...

Det är många tankar som snurrar i mitt huvud nu, olika projekt jag skulle vilja ha tid att ta tag i, men tiden räcker inte till vilket bidrar till att jag ligger och funderar på alla saker jag vill göra om kvällarna då jag eg borde sova.

Imorgon ska vi iaf åka iväg och titta på ett ev blivande projekt, berättar mer om det if det blir av. Måste checka av läget först.

Nu verkar dom sova djupt dom små trollen så nu ska jag lägga mig och drömma mig bort en stund och sen hälsa på John Blund...

Och förresten, jag tänker satsa på beach 2009. Är ni med?

Oj oj vad snabbt klockan tickade iväg, nu är klockan över tolv...

Sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar