torsdag 19 februari 2009

Kul grej!

Godkväll!
Sitter här i mörkret och tystnaden och försöker varva ner medan alla andra sover som stockar...

Läste Camillas blogg och hittade en rolig lista så jag tänkte att jag kan juh roa mig med att svara på frågorna i listan i väntan på att John Blund ska ha tid för mig!


Vad heter ni? Pillan & Magnus

Hur träffades ni? Genom jobbet

Är ni förlovade? Japp och gifta

Bor ni ihop? Japp

Har ni barn? Ja våra underbara små busungar!

Har båda körkort? Ja

Isf vem kör bäst? Magnus

Kommer du ihåg eran första kyss? Självklart!

Vem sa "Jag älskar dig!" först? Magnus

Vem är äldst? Magnus

Vilka stjärntecken är ni? Lejon & Kräftan

Vem fyller först på året? Magnus

Vem är längst? Magnus

Vem sjunger bäst? Magnus, jag är så tondöv som man kan bli.

Håller ni handen på stan? Ibland

Kände ni varandra innan ni blev ihop? Ja lite grann

Blev du kär i första ögonkastet? Nja men kanske tredje haha

Har ni någon speciell låt? Det har vi, många!

Har ni några "frikort"? frikort??

Har ni varit utomlands tillsammans? Nej men i vår blir det av!

Vilket är ert bästa minne? När barnen föddes och när vi gifte oss

Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser i soffan framför en film

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Oftast

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nä det va nära

Blir du lätt svartsjuk? Nä det ska mycket till för det nu för tiden.

Brukar ni bråka? Det gör väl alla?

Ringer eller smsar ni mest? Beror på

Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Ögonen

Brukar nån av er prata i sömnen? Bara Magnus vad jag vet hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar