tisdag 17 februari 2009

Ge mig vår!


25 minusgrader ute idag, vilket innebär att jag inte går utanför dörren. Magnus och Liv har åkt iväg på bvc så jag och Liam har haft mor och son tid med en massa mys, nu sover han som en stock och jag ska snart göra desamma. Ska bara ta och hänga tvätten först och sätta igång en ny maskin. Känns som att man inte gör annat än tvättar och tvättar, det tar aldrig slut.
Har så många projekt nu som jag vill börja med, måste dock vänta tills karln får tummen ur och tar en släpvagn och hämtar hit alla möbler som ska slipas och målas, LÄNGTAR!

Nä nu ska jag ta och gå till tvättstugan och sen krypa ner under filten i soffan, en brasa vore inte dumt men som sagt går inte utanför dörren idag och det är slut på ved här inne.

Ha en trevlig dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar