onsdag 29 april 2009

Valborg!


Imorgon är det valborg, vilket brukar innebära fest och stohej. Dock inte nu längre. Dom senaste åren har det inneburit middag hemma med vänner, brasa och en massa mys. I år blir det ännu en förändring, jag ska JOBBA KVÄLL!! Känns en aningen konstigt men ändå som att det spelar ingen större roll, jobba midsommar skulle nog kännas värre. Sen jobbar jag juh även fredag, 1a maj vilket innebär storhelgsob och det är juh aldrig fel :)

Blir lika arg varje gång jag tittar på efterlyst så varför gör jag det? Blir så irriterad på att det kan finnas så pass sjuka människor i världen. Sätt in dom på LIVSTID hela högen vet jag så vi andra får lugn och ro.

Nu ska jag lägga mig och läsa ikapp lite bloggar och sen blir det att sova.
Hoppas på sol och värme imorgon!


Natti




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar