onsdag 22 april 2009

Tävling!










Sådär ja, nu har besöksräknaren tickat förbi 5000 och det är tävlingsdags!




Reglerna är enkla, lämna en kommentar, lägg till mig på bloglovin (om du har det)! Har du en blogg och vill ha en extra lott så länka till tävlingen från eran blogg så har ni ännu större chans att vinna. Skriv då också i eran kommentar att ni länkar från er blogg!








För att så många som möjligt ska ha chans att vara med så pågår tävlingen ända till 19 maj!








1a pris är en grön prickig skål ifrån Greengate, av den största storleken, Large.




2a pris är en grön prickig kökshanduk ifrån Greengate.








Då kameran inte ville samarbeta med mig så har jag lånat dessa bilder ifrån Butiken Förr.
Trevlig dag!




















88 kommentarer:

  1. jag är med och har länkat på www.metrobloggen.se/bravinster

    SvaraRadera
  2. Jag gillar verkligen Greengate och grönt känns riktigt vårfräscht.

    Har länkat i tävlingsbloggen:

    http://evamar.blogg.se/2009/april/skal-handduk-19-maj.html

    SvaraRadera
  3. vilka fina. jag skulle vilja vara med. har lagt till dig på blogglovin och länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/april/skal-handduk.html

    mail: linda.hallstensson@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. I'm in! :)

    t.wahlsten@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Jag vill vara med. ^^

    Har länkat här:
    http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/april/tavling-skal-kokshandduk.html

    SvaraRadera
  6. Vilka underbar prickiga priser!
    Jag är med och tävlar, kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Jag har varken bloglovin eller blogg, men om jag får vara med ändå tar jag gärna en lott, för både den söta skålen och den fina handduken var så härligt våriga! Dessutom älskar jag prickigt! :)

    SvaraRadera
  8. Oj oj så gärna jag vill vara med och slåss om första priset... Tänk så din de nskålen skulle vara i mitt utekök i sommar *drömmer* Håller tummar oh tår och länkar naturligtvis i morgonens tävlingstips till din fina tävling (och blogg för den delen!)

    Ha en fin dag!

    Önskar

    Therese - Lurans blogg

    bjarstig@live.se

    SvaraRadera
  9. Vet inte om min kommentar kom med? Datorn krånglar, men jag är med och har länkat!

    http://lurans.blogg.se/2009/april/morgonens-tavlingstips.html

    Och ursäktar om det blir dubbelt nu..

    SvaraRadera
  10. Hejsan :-) Jag följer nu din blogg och självklart länkar jag till dig från min blogg.

    Kramar Benita

    SvaraRadera
  11. Är med och tävlar! Har länkat hit från min blogg och har lagt till dig på bloglovin =)
    Ha en strålande dag!
    // Nina

    SvaraRadera
  12. Vilka fina vinster!
    Jag blir jättegärna med i tävlingen :)
    Mrs H.

    SvaraRadera
  13. Å:) Elsker greengate, så jeg er med, å linker selvfølgelig:)

    Gratulerer med så mange besøkende, utrolig bra!

    Klemmer Malin

    SvaraRadera
  14. Åh vilka priser. Detta vill jag inte missa och gör allt man ska för att få vara med :) Har länkat från min blogg också.

    Kram Josefin

    SvaraRadera
  15. Oj så fine premier ;) Jeg blir gjerne med jeg og ;)
    Følger deg med bloglovin' og linker )

    Klem Maria fra Idekroken

    idekroken.blogspot.com

    SvaraRadera
  16. Jeg blir gjerne med ;) Flotte premier :)
    Følger deg med bloglovin' og linker.
    Klem Maria fra Idekroken

    idekroken.blogspot.com

    SvaraRadera
  17. Vill gärna prova om jag har nån tur i lottningen.

    SvaraRadera
  18. Nu håller jag tummarna för den fina skålen. Perfekt för alla goda sallader som ska avnjutas på den nybyggda verandan.
    Har länkat:
    http://aklejans.blogg.se/?tmp=23210949
    hälsningar Helle

    SvaraRadera
  19. Jag är med!

    Jag har länkat och lagt till bloggen på Bloglovin!
    http://lindaskrypin.blogg.se/tavlingssamling/2009/april/en-hel-hog-med-tavlingar.html

    SvaraRadera
  20. Hej!
    Jag vill ju va med och tävla om så fina priser.
    Länkar i högerspalten.
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  21. Jag är med och tävlar, jag har länkat i min tävlingsblogg

    http://molnboanna.blogg.se/2009/april/handduk-och-skal.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  22. Hejsan! Jag skulle gärna vara med i utlottningen, Green Gate har så mycket fint.
    Kram Christina

    SvaraRadera
  23. Hej :)
    Ja jag vill vara med och tävla om dessa fina skålar.
    Jag har länkat i min blogg.

    mvh Åsa

    www.mammasgullunge.blogg.se

    SvaraRadera
  24. Jag är gärna med och tävlar!

    annica@branting.org

    SvaraRadera
  25. Gratulerer med alle besøkende:) Kjempefine premier.Disse vil jeg vinne;)Har ingen blogg selv, men er gjerne med i konkurransen:) Håper jeg blir en av de heldige;)
    God helg:)

    Klem Rachel
    rachel-km@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Jag vill testa turen för dessqa fina priser =)
    annacarin1984@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Jag vill också vara med och tävla!=)
    Länkar i högerspalten på min blogg!

    Mvh Anna

    SvaraRadera
  28. Är med i tävlingen. Om jag vinner nåt av de fina sakerna, så ska jag ge min kära fru det, för hon har födelsedag nu i maj. Hoppas på tur nu.

    Mvh: Rolf
    roffe121@spray.se

    SvaraRadera
  29. Är med och tävlar om de fina produkterna. Har jag tur att vinna nåt av dom, så ska min underbara flickvän få vinsten.

    Vänligen/Robert
    robschir@spray.se

    SvaraRadera
  30. Självklart är jag med i denna tävling och hoppas jag vinner nåt av dom fina sakerna.

    Kram: Birgitta
    abrahamsson.b@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Jag är med. Håller tummarna nu att jag vinner nåt av dom fina sakerna.

    Kram/Madelene
    MaddeVla@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Oh ja! jag vill gärna smycka mitt kök med så fina saker.

    Jag har skrivit ett inlägg i min blogg, använt båda bilderna och länkat hit.
    http://wonderings.blogg.se/2009/april/vinn-prickiga-greengatesaker.html

    Jag önskar dej en riktigt skön solig söndag och en bra start på den nya veckan.

    MVH/ANNA

    SvaraRadera
  33. Jeg ønsker å være med :)
    Koselig blogg du har! Liam er bare supersøt :)
    klem Lisa
    www.lisasskattekammer.blogspot.com

    SvaraRadera
  34. Jag har lagt till dig på bloglovin och är gärna med och tävlar..
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Vill väldigt gärna vara med och tävla om GreenGate sakerna, mitt favoritmärke just nu även fast jag inte har en sak från dom!

    Jag länkar från min tävlingsblogg
    http://channen.blogg.se/tavlingsblogg

    SvaraRadera
  36. Hej! Fin blogg!
    Jag vill gärna vara med och tävla. Jag har länkat på min bloggsida...så klart!
    Ha det bra! Hälsningar Jeanette
    www.jeanettepoulsen.blogg.se

    SvaraRadera
  37. Jag vill gärna vara med och tävla!

    anonitota@comhem.se

    SvaraRadera
  38. hejsan
    dessa fina vinster vill jag vara med och tävla om....
    lägger till dig på min bloglovin
    kram lolla
    www.lollashus.blogg.se

    SvaraRadera
  39. Hejsan!
    Vilka jättefina vinster och självklart vill jag vara med och tävla om dom.
    Håller både tummar och tår och hoppas på det bästa. =)

    Länkar med bilden från min blogg!

    Må gott!
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  40. Vilken härlig färg. Skulle vara kul att vinna

    SvaraRadera
  41. Vilka vårfärger! Såklart att jag också vill va med om de fina sakerna. Kram Hanna

    SvaraRadera
  42. Jag vill vara med! jättefina saker!!! :)

    SvaraRadera
  43. Så fina priser vill jag gärna vara med och tävla om. Länkar förstås.
    -Kram Monica-

    SvaraRadera
  44. Jag vill gärna ha en lott till tävlingen :)

    SvaraRadera
  45. Åh, dessa underbart söta prickar!
    Klart att jag vill vara med..
    Har ingen blogg med tipsar fina vännerna om din..

    Mvh
    millasv

    milla_s74@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. Jag vill vara med och tävla om de söta sakerna från GreenGate.
    Ylva

    SvaraRadera
  47. Jag älskar dessa skålar så jag vill vara med och jag länkar i min blogg!

    Kram,
    Lena

    SvaraRadera
  48. Hej! Jag är gärna med i den söta utlottningen av den gröna skålen med vita prickar. Vardagsrummet går i gröna toner hemma så den skulle passa perfekt där:-). Jag länkar med bild till din sida från min egen blogg.
    Ha en fin helg!
    /Kram Karin

    SvaraRadera
  49. Jag älskar ju bara greengate och vill naturligtvis vara med i denna utlottning. Jag länkar till höger i min blogg.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  50. är med och tävlar och lägger till dig på bloglovin...
    hoppas på turen...
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. Älskade Green Gate! Jag håller tummarna för vinst och länkar såklart hit.
    Fia

    SvaraRadera
  52. Jag är med och tävlar!

    Länk till tävlingen finns i min tävlingsblogg - där det just nu finns drygt 100 pågående tävlingar!
    http://mammamuh.blogg.se/tavla

    SvaraRadera
  53. Hei!

    Ny Green Gate samler vil utvide samlingen sin. ;) Jeg vil være med - og jeg har laget link på siden min. :)

    Ha en flott søndag!!

    Vibeke :)

    SvaraRadera
  54. Det här är vad jag vill vinna på pricken. Deltar gärna i din finfina tävling.
    Länkar såklart!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  55. Jag älskar GGs saker så jag vill GÄRNA vara med i din tävling! Jag har länkat & lagt en bild i min blogg.

    Kram från Eva cloudberrie

    SvaraRadera
  56. Ja jag måste ju chansa jag som älskar prickigt..Jag länkar på min blogg

    SvaraRadera
  57. Jag vill jättegärna vara med i din utlottning och självklart så länkar jag.

    Mvh Britt

    SvaraRadera
  58. hejhej!

    Jag har lagt till dig på bloglovin! :)

    Också har jag länkat förstås!

    http://cleaclea.blogg.se/2009/may/19-maj-skal-och-kokshandduk.html

    jättejättefina vinster!

    SvaraRadera
  59. Jag vill gärna vara med och tävla. Hade tänkt och fräscha upp mitt kök med lite sommriga gardiner, och jag ska ha gröna gardiner då hade ju skålen passat utmärkt med fullt av frukt i =)

    SvaraRadera
  60. klart jeg er med, linker til deg i bloggen min også :)

    SvaraRadera
  61. Vilka underbara vinster, klart man vill vara med! Länkar sjävklart!
    sofie

    SvaraRadera
  62. Hejsan!
    Kul att hitta dig, jag är gärna med i tävlingen. Gillar grönt och speciellt den fina skålen med prickar på. Jag länkar också.
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  63. Älskar prickigt, så jag vill gärna vara med och tävla och har länkat.

    //Linda

    SvaraRadera
  64. Hej på dej och din fina blogg!
    Jag vill naturligtvis försöka vinna denna fina skål.
    Ha en bra dag!
    Kram Mona

    SvaraRadera
  65. Hallå....Jag är gärna med och tävlar om dessa fina Greengate priser. Jag länkar
    http://stjarnorochchampagne.blogspot.com/
    Kram Anne

    SvaraRadera
  66. Hejsan, hittade hit fr. " ja, vem det nu var " ;0).
    Älskar prickar & GreenGate, så jag är gärna med i din tävling & självklart länkar jag =0)
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  67. Glömde, la dig på bloggkoll oxå =0)
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  68. Hej!
    Jag vill också vara med och tävla och jag länkar till dej med bild.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  69. Har lagt till dig på bloglovin och skulle gärna vilja ha lite tur med mig så att jag vinner den söta skålen. Kram Nilla.

    nilla_spesu@hotmail.com

    SvaraRadera
  70. Hej! Vilka fina priser, vill gärna vara med och prova min tur! Länkar från min blogg! Kram Helena

    SvaraRadera
  71. Åh, vilka fina vinster! Jag vill jättegärna vara med och tävla. Självklart länkar jag inne hos mig.

    Kul att ha hittat hit!
    Ha en fin vecka
    Kram Maria

    SvaraRadera
  72. God morgon!

    Första gången jag kikar in här, vilken fin blogg du har :)

    Jag har tyvärr ingen blogg men jag hoppas att det går bra att jag är med och tävlar iallafall, jag älskar Greengate :)

    Min mailadress är:
    bortabra-menhemmabast@hotmail.com

    Önskar dig en trevlig helg.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  73. Jag vill vara med!!

    http://lindaskrypin.blogg.se/tavlingssamling/2009/may/tavlingar.html

    SvaraRadera
  74. Åh, vilka underbara vinster! Skulle passa perfekt i vårat kök.
    Jag har ingen blogg men hoppas det går bra att jag är med i tävlingen ändå.
    Ha en riktigt bra dag!
    pysselmajan@hotmail.com

    SvaraRadera
  75. Jag vill gärna vara med och tävla om dina jättefina vinster. Jag hoppas på stor tur.
    Du har jättefint på din blogg.

    Jag har länkat från min blogg
    www.bloggmormor.blogspot.com
    hälsningar Siv

    SvaraRadera
  76. Jag vill såå gärna vara med i din tävling. Länkar självklart från min blogg.
    Första gången för mig här.Fin blogg du har.
    Ha en trevlig söndag!
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  77. Åhhh Green Gate har så fina saker, vill gärna vara med i utlottningen. Länkar med bild från min blogg.

    Ha en bra dag, kram Marie

    SvaraRadera
  78. Vill jättegärna var med i din tävling och har såklart länkat från min blogg.

    SvaraRadera
  79. vilka fina priser=) Självklart vill jag vara med och tävla! Jag länkar också....
    http://cupcake.blogg.se

    SvaraRadera
  80. Jag vill också vara med o tävla :)
    Jag lägger till dig på bloglovin o länkar från min blogg!
    Jeanette

    SvaraRadera
  81. Hej!
    Jag vill gärna vara med och tävla!
    Har länkat dig till höger på min blogg! :)
    Kramar Karro

    SvaraRadera
  82. Hej!
    Deltar så gärna i din utlottning. HOppas jag har turen med mej och vinner.
    Länkar med bilden från min blogg.
    -Lotta

    SvaraRadera
  83. Hej!
    Jag är gärna med och tävlar.
    Självklart länkar jag på min blogg!

    Trevlig vecka!
    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  84. Hejsan!!
    Eftersom jag älskar Green Gate så vill jag självklart vara med i utlottningen ;)
    Länkar i min blogg.
    Ha det gott!
    Kram Emelie

    SvaraRadera
  85. Jepp, nu har jag lagt till och länkat enligt konstens alla regler. Så då fattas bara att meddela att jag deltar, alltså... *Jag är med!*
    :)

    Länken till din tävling hittar du i högra sidospalten på min blogg. Jag låter den ligga uppe där t.o.m. sista tävlingsdan.

    Häls. F

    SvaraRadera
  86. Jag vill gärna vara med och tävla! Lägger en länk till höger i min blogg och har lagt till dig på Bloglovin´.

    SvaraRadera
  87. Hej!
    Jag är gärna med och tävlar så här i sista minuten.
    Självklart länkar jag på min blogg http://angsgard.blogspot.com!
    Märta

    SvaraRadera
  88. Är gärna med i utlottningen! Härliga produkter. :)

    Hälsningar,
    Anne

    abackman66 at hotmail punkt com

    SvaraRadera