lördag 4 juli 2009

Gräsänka och sömnbrist!

God morgon!
I Onsdags åkte min kära man till Finland vilket innebär att att jag är alldeles själv här ute i skogen, om dagarna går det juh bra, det är nätterna som är jobbiga. Barnen verkar ha gått in i sovstrejk och en aningen kusligt är det här ute i skogen om nätterna. Tur jag har vovven iaf, har som hopp om att hon skäller och varnar om det kommer någon.

Klockan fem idag ansåg trollen att natten var över iaf så då var det dags för uppstigning! Vare sig man gillar det eller ej så är det bara att kravla sig upp, byta blöjor och fixa välling för att sen mysa ner sig i soffan. Längtar till M kommer hem så jag får SOVA!!

Nedräkningen in för semestern har börjat, jag jobbar sex dagar till utspritt på två veckor. Sen är jag ledig i nästan sex veckor. Underbart!

Nej nu ska jag fortsätta mysa i soffan med kidsen innan det är dags för frukost.

Trevlig dag!!

Kram//Pillan



2 kommentarer:

  1. Hur går de med Liv när du jobbar, är hon in skolad på dagis? Hon är väl inte ens ett år än? ;) Kram

    SvaraRadera
  2. Hej :)
    Båda barnen är hemma med sin pappa som är föräldrarledig medan jag jobbar :) kram

    SvaraRadera